pondělí 19. prosince 2011

Rekapitulace

Tak... a dneska to jsou přesně dva měsíce, kdy si každý den poctivě zapisuji všechno, co sním, vypiju a zda jsem byla cvičit. Takže je možná čas na malou rekapitulaci. Za tu dobu jsem přece jen něco zhubla, ikdyž musím říct, že se vážně až tak moc neomezuji. Vystopovala jsem pár "protidietních hříchů" aneb co bych ještě mohla zlepšit: v poslední době mám závislost na sladkých snídaních, konkrétně na celozrnném pečivu s margarínem a meruňkovou marmeládou (poznámka: levná meruňková marmeláda "euroshopper" z Alberta je na tom chutově stejně jako meruňková značky "Naše bio" z Billy:)), takže bych asi měla ubrat a zařadit opět jogurty nebo sýr... Další položka: moje závislost na kávě s třtinovým cukrem a mlékem (příp. smetanou) také doznala vrcholu - dopřávám si ji každý den a nevím jak se tohoto hříchu zbavit (nějaký tip?).... ale budiž mi k dobru, že mi káva zažene chuť na sladké a nemám ji spojenou s nějakým "dortíkem"... naopak, mám ji ráda jen tak samotnou. Obecně s pečivem mám "problém"... sice večeřím dost často zeleninové saláty (s nějakou bílkovinou), ale téměř vždy také s kouskem pečiva... Naopak mi vůbec nechybí smažené věci, chipsy, uzeniny nebo bílé rohlíky. Tyhle věci jsem za dva měsíce neměla ani jednou :) S čím jsem taky spokojená je pitný režim, většinou vypiju za den min. dva litry tekutin, někdy i mnohem víc, jsem zvyklá pít hodně čajů a neperlivou vodu mám prostě ráda. Aspoň mi poděkují moje ledviny, se kterými mám jinak celkem potíže... (ťuk ťuk). A ještě jedna samochvála: za ty dva měsíce jsem neměla žádné kupované sladké pečivo (myslím koblihy, šátečky atd.) - měla jsem "jen" pár kousků domácího pečiva či celozrnné koláčky ze zdravé výživy (B. mi je svědkem :o). A co cvičení? Od začátku semestru jsem byla 24x na power joze, vychází to tedy na 2 - 3 hodiny cvičení za týden. Měla bych přidat i nějakou aerobní aktivitu... Ale jinak jsem spokojená, že jsem využila permanentku:) Inu, rezervy tedy ještě mám, ale mohlo to být i horší. PS: po skoro 4 letech začíná moje váha číslicí "6", takže... nějaký úspěch tu přeci jen je :D

Žádné komentáře:

Okomentovat