středa 18. ledna 2012

Avokádová pomazánka

Zjistila jsem, že mám ráda avokádovou pomazánku. Je pravda, že dlouho jsem nemohla avokádu přijít na chuť, ale naučila jsem se ho mít ráda. Když mám chuť a avokádo, tak si udělám jednoduchou pomazánku.
Recept:
Potřebujeme: měkké avokádo, tvaroh, sůl, bylinky, a kdo chce, tak i česnek (ale není to nutné)
Postup: tvaroh rozmixujeme s avokádem a přidáme sůl a bylinky. A je to :-)
Nelekněte se, když druhý den bude pomazánka hnědá, ona to má ve zvyku :-)
B.

2 komentáře:

  1. Ahoj! Avokádovou pomazánku mámuž dlouho předlouho na seznamu věcí k ochutnání. Mám trochu problém najít zralé avokádo. Přijde mi, že ty v obchodech mají vždy klasickou nemoc z "dovezení". Tedy jsou sklizena nezralá, ale po dlouhé cestě a otloukání po cestě se začínají přirozeně kazit. Takové ovoce není ještě ani dozrálé, ale paradoxně už se kazí.

    Máš v tomto směru nějakou radu na výběr avokáda? Jak poznat opravdu dobré a zralé?

    OdpovědětVymazat
  2. Většinou avokádo kupuju v albertu, protože jsem z malého města a jinde není k sehnání. Vybírám podle toho, jak je měkké. Mělo by být na dotek měkké tak akorát. Neměl by jej dotek rozmáčknout, ale ani by nemělo být tvrdé jak kámen. Myslím, že čím víc je zralé, tím více má fialovou barvu.

    OdpovědětVymazat