úterý 3. ledna 2012

konec svátků

Tak a Vánoce nám skončily. Silvestr taky skončil a máme tu rok 2012. Konečně přestalo přejídání a já se opět vrhám do hubnutí. Přes svátky jsem přibrala asi necelé kilo, což se dá tolerovat. Cukroví jsem se vyhýbala, jak jsem mohla a na silvestra jsem si udělala chlebíčky z vlastního cel. chleba. A bylo to mňamózní.
Ale teď si musím zase máknout a začít něco dělat. Jídlo mě baví. Jen mi dochází nápady, chtělo by to nějakou inspiraci. Dnes budu dělat brokolici, ale nevím na jaký způsob. Včera jsem dělala špenát s bramborama a na večeři salát z rukoly aj. zeleniny.  Dnes jsem začala ovesnou kaší s banánem a půlkou jablíčka - mňam. Nějaké nápady na brokolicové recepty?
Přes svátky mě docela povzbudilo, že si známí začali všímat, že jsem něco zhubla. Je to příjemný pocit a rozdodně mě to nakoplo k dalšímu hubnutí :-)
B.

Žádné komentáře:

Okomentovat