čtvrtek 5. ledna 2012

Povánoční radosti a strasti

Zdravím v novém roce:-) Jak už naznačila kolegyně B., Vánoce i Silvestr jsou za námi, tudíž i dny plné obžerství a polehávání u televize. Ačkoliv se musím přiznat, že jsem to s jídlem zase až tak nepřeháněla:) Bohužel jsem nedostala digitální váhu (ač ji chci už nějaký ten pátek), takže přesně nevím, kolik (jestli) jsem přibrala... Cítím se relativně dobře (stejně). Začíná mě ale trošku trápit jiná oblast - totiž oblast sportovní. Přes zkouškové (což je šest týdnů) se moje oblíbená powerjoga cvičí pouze jednou za týden, a když jsem se na ni tedy včera (konečně po třech týdnech!) vypravila, pro malou účast byla zrušena... Takže mám takový neblahý pocit, že se začínám jaksi "roztíkat" a fakt by to už nějaký ten pohyb chtělo... Přemýšlím jaké jiné alternativy zvolit... Občas si PJ zacvičím doma podle videa, ale přeci jen to nemůže být veškerý můj pohyb...
A jak zvládáte povánoční "návrat do reality" vy? A stejně jako kolegyni B. by mě zajímaly nějaké zajímavé, lehké a jednoduché recepty... moje večeře se vcelku smrsky na "pečivo s něčím" (sýr, šunka, vejce, tuňák) a zeleninu a konečně bych si dala něco "lepšího" :)

PS: musím se pochlubit jednou věcí: včera jsem měla v mé oblíbené kavárně mé oblíbené latté a poprvé v životě (?) zcela bez cukru a bylo úplně skvělé... :) Proč jsem to jen nezkusila dřív? M.

Žádné komentáře:

Okomentovat