neděle 15. ledna 2012

Recept z Apetitu


Taky máte rádi ryby, ale moc nevíte na jaký způsob je připravit, tak většinou skončíte u tuňáka v konzervě? Jestli ano, tak jste můj člověk :o) Proto bych se ráda podělila s velmi snadným, ale opravdu chutným receptem na rybu. Nemám ho z vlastní hlavy, ale z kulinárního časopisu Apetit.

Recept zde:

Moje obměny: měla jsem jen 130g špenátu (mimochodem sledujte "slevové koše" v Bille - pak vás sáček čerstvého baby špenátu vyjde jen na 17 korun :o), ale příště bych dala klidně dvojnásobné množství. Neměla jsem ani ochucený krémový sýr, ale jen cca dvě lžíce obyčejného pomazánkového másla "Fit line natur", místo keříkových rajčat jsem použila asi osm cherry rajčat (aby to chutnalo aspoň lehce rajčatově) a parmazán jsem neměla - tak jsem nedala nic :o) Teďka to vypadá jako recept od Babicy, ale fakt je to moc dobrý :o) A rybu jsem měla mraženou z Alberta - treska v sáčku 350g vás vyjde na zhruba 40 korun (argument pro ty, kterým přijdou ryby drahé). Jako přílohu jsem měla vařené brambory, ale kdybych měla víc špenátu, klidně bych to jedla jen tak :) A poslední informace: vyšlo mi to v pohodě na dva obědy. Tak dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat